28 Kasım 2010 Pazar

insanlar ikiye ayrılır

İnsanlar ikiye ayrılır, görebilenler ve göremeyenler. Bakıyorum. İnsanlar ikiye ayrılır, güzelliği tadanlar ve tadamayanlar. Hissediyorum. İnsanlar ikiye ayrılır, gidebilenler ve gidemeyenler. Gülüyorum. İnsanlar ikiye ayrılır, siyabend dinleyenler ve dinlemeyenler. Söylüyorum. İnsanlar ikiye ayrılır, siyahlar ve beyazlar. Görüyorum. İnsanlar ikiye ayrılır, sevebilenler ve sevemeyenler. Biliyorum. İnsanlar ikiye ayrılır, hissedebilenler ve hissedemiyenler. Ağlıyorum. İnsanlar ikiye ayrılır, dünyayı gezmek isteyenler ve istemeyenler. Düşlüyorum. İnsanlar ikiye ayrılır, televizyona bayılanlar ve bayılmayanlar. Uyuyorum. İnsanlar ikiye ayrılır,yazanlar ve yazamayanlar. Duyuyorum. İnsanlar ikiye ayrılır, Charles bukowski okuyanlar ve okuyamayanlar. Gidiyorum. İnsanlar ikiye ayrılır, bilgisayarsız yapanlar ve yapamayanlar. Bayılıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder